В одному із наступних явлень Діви Марії двом дівчаткам, Вона просила про спорудження Хресної дороги від Львова до Джублика - місця, у якому "розпочнеться об'єднання всіх християн"
Цю Хресну дорогу, яку благословив святійший Папа Римський Іоан Павло ІІ, було встановлено та посвячено у 2003 році, сподвижниками Львіщини, Тернопільщини та Закарпаття.
Думка про спорудження архітектурних комплексів біля кожного із 14 хрестів стацій остаточно зформувалася у 2009 році. Були пошуки форми, конструкції та можливості реалізації цього задуму.
Одним із перших мецанатів та співорганізаторів проекту став відомий меценат та благодійник добродій Богдан Калушка із Озерна, що на Тернопільщині.
Там же ж і прийшла ідея проекту, який, схоже, найбільше відповідає його задумам і про який йтиме мова на цій сторінці.
Ото ж в його основу закладуємо споруду, яка символізує дорогу, що піднімається вверх до підніжжя стіп розпятого на хресті Ісуса Христа. Вона може розгортатися як з ліва на право так і з права на ліво у залежності від місцевості, на якій уже встановлено хрест чергової стації. Розміри всієї споруди можуть бути пропорційно змінені за можливостями і необхідністю. Навколо споруди пропонуємо встановлювати лавки для сидіння а в середині - місця для молотви та роздумів. На території комплексу та по можливості за його межами - відмостка із битої червоної цегли.
Конструкція формується із сітки виготовленої із сталевого дроту діаметром 4-5 мм. Ячейки квадратної форми розміром 6-7 см. Цією сіткою формується конструкція у вигляді "розірваного серця" із шириною стінки у межах 50-60 см. При стінках "кошика" викладую
ться камені таким чином, аби мали вигляд камінної стіни, як показано на малюнку ліворуч.
У середину конструкції у зазначених місцях установлюються прямокутні корзини, які задаватимуть форму внутрішньої ніші. Весь інший простір закладуються каменями, які збираються численними учасниками організованих паломницьких турів на річках поблизу конструкції.
Таким чином, слой за слоєм будуватимуться малі архітектурні форми не одиними і тими ж майстрами-будівельниками, а великою кількістю паломників і вірників без будь-яких навиків у будівництві.
Із плином часу та при необхідності або за бажанням, конструкцію можна буде обкласти облицювальним більш цінним камінням.
Конструкція передбачає установлелння на криші елементів сонячної батареї, які забезпечать нічне освітлення "лампадок" під образами стацій Хресної дороги, та автоматичного озвучення у момент знаходження в середині конструкції бодай однієї людини.
Плити на поверхні конструкції із чорного граніту, на якому вирізані імена людей, які постраждали за віру і народ у регіоні, який опікується даною спрудою.
Кожна окрема спорода, як складова всієї Хресної дороги, одночасно матиме у собі і "малу Хресну дорогу" із всіми чотирнадцятими стаціями. Для цього у внутрішній стіні буде зроблено заглиблення (ніші) для малих художніх робіт митців із різних областей України на тему всіх стацій (зупинок) згідно із передбаченням, що кожну окрему стацію буде "опікувати" якась із областей України. Під нішами будуть підставки із кованого металу для встановлення на них запалених свічок.
Нижче подаємо окремі картинки комплексу у різних проекціях. Для їх збільшення в окремому вікні необхідно клікнути на саму картинку.
Під навісом або просто на мурі буде відведено спеціальне місце для встановлення центрального образу чи скульптури, рельєфа зробленого на тему кожної конкретної стації.
Цю роботу будуть виконувати митці, роботи яких буде визнано кращими на конкурсній основі.
На цій картинці одна із версій мідної скульптури, запрпопонованої п. Богданом Калушка, яку буде встановлено на третій стації, де Ісус вперше падає під тягарем хреста.
Фінансування всієї конструкції Третьої стації в с. Рудники (станція Пісочне), на Львівщині, а також оплату виготовлення триметрової бронзової вказаної скульптури бере на себе Тернопільщина в особі добродія із с. Озерна п. Богдана Калушка.
24 грудня 2015 р.Б.
Пройшло ось уже сім років із дня народження ідеї розвитку установленої ще у 2004 році найдовшої у світі, місійної "Хресної дороги" від Львова до Джублика (300 км).
На етапі, здавалося ось уже фінішної прямої до її реалізації, "звалилися" випробовування у вигляді спокус ...
"Далася в руки" унікальна бізнесова можливість про яку можна було лише мріяти - свій поверх у одному із корпусів найпопулярнішого санаторію, клініка, клуб, практично безперервний потік клієнтів...
Роботу над Хресною дорогою було відкладено...
В результаті, чималі моральні фізичні і фінансові зусилля за незрозумілих причин були зведені нанівець. Проект закрито на стадії запуску.
Далі другий схожий і таки успішно зреалізований проект, що давав неочікувані прибутки було передано в інші руки, які успішно його звели до абсурду.
Далі Майдан, революція Гідності, війна, волонтерство...
Хресна дорога якось відійшла на останній план...
Серце задубіло, віра захиталася...
Аж ось неочікуване запрошення до "співучасті" у проекті з поляками під назвою "Є тільки один король! Шлях Яна ІІІ Собеського ... " і незрозуміле для мене: "Що я тут роблю???"
А ще - віщий сон і "кільце в ланцюгу" якого бракувало для втілення у життя Хресної дороги...
А Король у нас таки єдиний - INCI.
Отже прийшов час!
То ж нехай збудеться Твоя, мій Королю, воля!
Уже найближчим часом висвітлю продовження цієї теми разом із шляхами її втілення у життя.
Наразі працюємо над створенням аудіо гіда для майбутніх паломників по вказаній хресній дорозі Ісуса.
► https://bit.ly/turXDI ◄
Запрошую до його перегляду, обговорення та сподіваюся на Ваші пропозиції, поради та зауваження. Наперед вдячний кожному зокрема за інформаційну підтримку.
Обговорення наживо на сторінці одноіменної групи ФБ ►►► https://www.facebook.com
І все ж найбільш переконливіше про це тут: ►►►http://ozdorov.info/book/